VISPĀRĒJI IETEIKUMI:SMAGAS KĀJAS

VISPĀRĒJI IETEIKUMI:SMAGAS KĀJAS

VISPĀRĒJI IETEIKUMI:SMAGAS KĀJAS

5 IETEIKUMI, KĀ ATBRĪVOTIES NO SMAGU KĀJU SAJŪTAS

Smagas kājas tevi aptur? Izlasi šos 5 ieteikumus, kā likt tavām kājām izskatīties un justies vieglākām, daudz jauneklīgākām un spēka pilnām!


Būsim reāli — nevienam nepatīk tā sajūta, kad kājas ir sagurušas, samocītas un smagas. Bet labās ziņas ir tādas, ka ir dažādi veidi, kā likt tavām nogurušajām kājām justies labāk. Uzsāc revitalizējošu kāju kopšanas režīmu, lai katrs tavs solis būtu enerģijas pilns. 


1. Ādas mitrināšana, dzerot ūdeni
Labi, labi... pirms skeptisku acu skatienu raidīšanas mūsu virzienā („mitrināšana, acīmredzot, palīdz pilnīgi visam!”) apskatīsim sīkāk kā mitrināšana ietekmē tavas smagās un nogurušās kājas. Pirmkārt, ir svarīgi iegaumēt, ka ir divi dažādi mitrināšanas veidi — iekšējā, kurā organisms tiek bagātināts ar ūdeni, un ārējā! Kājām iekšējo mitrināšanu sniedz muskuļos, asinīs un audos esošais ūdens.


2. Laba asinsrite nozīmē rūpes par ķermeni
Viens no galvenajiem nogurušu kāju iemesliem ir vāja asinsrite. Mazkustīgs dzīvesveids un vāja asinsrite var radīt lielu kaitējumu tavām kājām, kas liks tām justies nogurušām un smagām. Tāpēc savās ikdienas ķermeņa kopšanas procedūrās mēģini iekļaut arī sirdsdarbības un asinsrites uzlabojošas aktivitātes, piemēram, skriešanu, sportošanu vai vienkāršu došanos pastaigā. 


3. Neizlaid mitrinoša līdzekļa uzklāšanu
Neatkarīgi no tā, kāda tipa āda tev ir, smagu kāju sajūtas novēršanai noteikti var palīdzēt mērķtiecīgs mitrināšanas režīms. Lai novērstu blāvu un negludu ādu, tavam ādas tipam paredzēts mitrinošs vai ādu nostiprinošs krēms var atjaunot tavu skaisto un dabīgo ādas mirdzumu. Par laimi Garnier ir daudzi ādu atjaunojoši produkti, kas intensīvi kops sausu un blāvu kāju ādu.


4. Ādas kopšanas produkti tavām kājām... uz šķīvja!
Kad meklē produktus smagu kāju kopšanai, atceries, ka vari parūpēties par savu ķermeni ar uzturu. Vitamīniem bagāti ēdieni, kuri paredzēti ādas stāvokļa uzlabošanai, piemēram, auzu pārslas, saulespuķu sēklas un zaļā tēja, var uzlabot tavas ādas elastīgumu un stiprināt to.


5. Miegs
Visbeidzot — ilgs miegs var būt īsts brīnumlīdzeklis tavām smagajām kājām... un ne tikai pašsaprotamu iemeslu dēļ! Miegs var palīdzēt atslābināties un ļaut ķermenim atjaunoties no galvas līdz kājām, revitalizējot ādu un atjaunojot muskuļus.
 

garnier
Visi padomi